-

You see yourself on the ground.
And for the first time
No one cares just who you really are.



Hej alla fuckers ;*

Dagen idag hade sin lilla mörka stund ;c eftersom alla 9:or skulle ha nationella stängde dom av internet </3
haha stackars oss andra!!

Men jag måste tacka Anton för den där energidrickan! Den var behövlig där i slutet av EPT:n! :o
tacktack ^_^

Studiedagen var helt okej, chillpill och hesten! Umgicks lite med Antonboii och hade det allmänt trevligt! :)
Gud vad tråkigt hela mitt liv blivit, vettefan' vad att skriva ;s

Tintin har försvunnit </////////3 min lilla fina katt som alltid har varit med mig och mina år ute på landet, och så kommer han helt plötsligt hem... han den jävlen alla påstår heter Gud kan allt titta ett ställe att ta sig hårt på, det ska göra riktigt ont oxå :c

snälla kom hem Tintin! <3

okej nu slutar jag skriva innan det blir ett allt för deprimerande inlägg..
vi ses allihupa!



















(we♥it)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback