Shake it up it's christmas time

Hejsan alla, fått fina julklappar?
Jag är hel nöjd med mina, har inte hunnit fotat allt men jag lägger ut lite iaf! :)
 
På julafton vaknade vi och fixa allt och öppnade julklapparna (förutom 2 av allas som skulle med till dom) innan det var dags att bege sig till mina kusiner, hade trevligt and so on....
 
Igår firade jag med pappa och Ann-Sofie, käkade, åt kinamat själv och dom andra pizza(victor) olika pastor(P+A) ah, vi äter vad vi gillar äter så mycket jul mat ändå så ;) Sen spelade vi Band Hero, Warriors of Rock & Metallica(guitar hero spel fuckers) Haha gick ju inte så himla bra men dom lärde sig mer och mer under alla dom timmarna ;)
 
Stod mest vid micen men det var as kul! :D
Har bara suttit soffan idag, haha skojar inte har inte varit ut någonting idag, jo jag tog lite bilder från balkongen :P
Haha så idag jag har varit och tjock, inte för att jag påstår jag är så mycket smalare men...
 
Här är vad jag fick av pappa, har inte hunnit tagit foton hos mamma än puuss! ♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback