Jag hatar ordet OK, det är bara så himla fult och irriterande!! Alla som skriver det till mig som känner mig väl får en varning om dom skriver så till mig, bara fult, äckligt och töntigt ord.
 
Jag har svårt att hantera när folk härmar mina ideér, om jag har kommit på en sak jag vill göra, nått jag tänker skapa lixom. Sånt som inte "finns" eller som är väldigt unikt så har jag svårt att hantera den som vill göra samma sak. Så himla töntigt egentligen men that's life.
 
Jag älskar att använda pappas gamla/unika tröjor, så fort jag kommer till pappa och vill sätta på mig något annat letar jag ALLTID i pappas garderob först! Alla tröjor är kanske inte så att det faller andra i smak men jag tycker dom är så himla snygga och bekväma att dom helt enkelt inte får vara i fred! Har däremot fått några, 1,4 &5
 

Jag har börjat dricka mer vatten än mjölk?!?!? Sant faktiskt, jag har alltid varit galen i mjölk, vad jag än skulle ha skulle det vara mjölk! Vatten drack jag näst intill aldrig! Men nu har det vänt efter att jag behövt dricka mer vatten oså, hel galet men mjölk är jag inte ens sugen på längre förutom i skolan och till vissa maträtter hemma.
 
Jag blir väldigt lätt irriterad och surig, nått jag själv måste tänka mer på! Jag hatar att bli så lätt arg, känner mig som en riktig bitch och nej fy :c
 
Är väldigt negativ till saker, har en tendens att vara så himla negativ till exakt allt, inge bra alls!
 
Jag har det väldigt jobbigt med mig själv och min kropp, går inte en dag utan att jag bara vill slita sönder mig själv, hatar hur jag är "uppbyggd" och skäms över min mage framförallt! Drar alltid in den, tänker inte ens på det längre knappt...
 
Jag vill gärna prova en ny hårfärg, börjar bli lite tråkigt med denna, men samtidigt tycker jag att jag passar i den, haha kommer ändå ta lång tid att få ur all svartfärg men har börjat trappa upp i färgen till brun, men det syns knappt men ah....
 
Jag har väldigt svårt att hålla mig i från choklad och annat godis, jag är verkligen svag för choklad men jag kämpar på!
 
Intalar alltid mig själv att det är okej att äta lite till även fast jag vet att jag kommer må dåligt över att jag åt mer senare, haha åååhh orkar inte mig själv men yeah, you got me!
 
Jag har skomakar tumme, så himla fult och alla "retar" mig för den, haha tänker alltid på att inte böja min tumme så långt bak när jag ska göra "tummen upp". Hur den ser ut om jag skulle göra som vanligt och hur långt bak jag kan böja den, gör inte ont om ni trodde det.
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback