All I want for christmas is you

HEY, har inte hunnit blogga någonting förns typ, nu....
Men jag har ingen lust heller, orkar inte... har aaaaalldelles för mycket! :S Men hela helgen har jag varit hemma själv med min älskling och tagit hand om gården så jobbaa har varit min underhållning! Men i lördags var jag in med konfan oc spela pjäs, kallt förjävligt usch försvinn hur mina minnen.. så.
 
Ska snart dra iväg till skolan och jag ser ut som en soptipp, skit ful and so on!
Hej från mig, skriver när jag känner för det puuuuss!
 
 
taack mami, love it! ♥

Vad har du på hjärtat
Postat av: isabelletronnblom.blogg.se

Fin bild! :)

Svar: Åh tack så mycket! :-)
Emma Gustavsson

2012-12-26 @ 22:54:39
URL: http://isabelletronnblom.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback