Straighten up little soldier.

Nu har jag gjort i ordning mig och ska ner snart ner till Station och åka hem till lilla Arboga! Lördag vet jag ej om jag åker tillbaka för att fira Victor, haha kommer inte ihåg hur gammal han blir men typ 11 kanske? iaf, dagens outfit, ni vet inte hur skönt det ska bli att få komma hem till älskling och landet! Ska hänga lite med Jonna innan mamma kommer och hämtar mig sen! Ha en fortsatt bra dag!
 
Föresten, vad vill ni ser mer av här på bloggen? snälla skriv vad ni tycker så jag vet vad som är  intressant för er! :)
 
orkar inte rotera ;$

Vad har du på hjärtat
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: tackar! :D
Emma Gustavsson

2012-08-02 @ 19:22:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback