I will be right here in nowhere.

ehm, det har hänt ganska mycket saker på nu på ett tag, och jag hade ingen tid för denna sida. Förlåt.
Men jag har haft massa annat för mig, jag har: sprungit runt på massa ställen med Jonna, varit med lite folk, haft kaos runt mig och nästan dött, haft ångest och försöker att inte tänka på mig själv och min vikt, myst min kille något så grymt, skrattat utav tårar, gråtit utav ångest och oro, blivit vän med tv4 efter flera timmar framför den jävla tv för att det inte finns så mycket mer och göra i Köping. Har egentligen träffat för lite folk men ja... nu har jag ingen lust och jag vill bara träna och försöka fokusera på såna saker och förbereda för ett till jävla skit år, i värsta korridoren, i värsta klassrummet och utan min själsfrände och allra bästa, Vi kommer slå tillbaka, ni kan inte hålla oss ifrån varandra, aldrig. <3
 
Har tillbringat över en vecka hos mormor i Köping nu eftersom morfar har varit på sjukhuset och kommer hem imorrn. Tagit hand om Tea och bara latat mig.
 
Sitter just nu hemma med lite internet after all. Men får se när jag skriver igen.
 
Jag har inget och visa, ni får läsa.
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback