I just want to forget the world for while.

Igår hade jag en seg dag i skolan med utv.samtal och skit. Haha åhh, eftersom Anton sover hos mig nu måste jag upp halv 6 ist. Lixom en 45 TIDIGARE  än vad jag gjorde INNAN bussen kom vid 8! Surt.... men vad gör man inte för att ha sin kille hos sig, am I right? ;)
 
Idag gick jag upp samma tid, men jag orkar inte tänka, jag vet inte vad jag håller på med..
Usch, jag mår verkligen inte bra nu för stunden, skinny love på repeat jag försöker hålla världen åt sidan.
Idag ska jag springa 2 km runt sturevallen, fyfan!
 
Får se vad jag hittar på idag? Rida och spela gitarr står på listan, sen vet man ju inte vad som händer! :)
Kisses!
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback