Drar in till stan snart! :)

Idag har varit en chill dag, inte så mycket har hänt och det är väl bra, right? ;) Haha hade bild idag och fyfan vad fult jag ritade alltså, visste ju knappt om jag skulle gråta eller skratta?!? Jaja, man får väl in det snart igen... I hope.... :S Kom iaf hem för ca: 2 timmar sen eller nå, fixat hoven på min älskling och mockat och tvättat sadel, grimma och träns lite! Ska se om jag kan byta ifrån mitt pullarträns ett tag, den behöver "vilas" ;)
 
Ska snart in och käka lite, pizza blir det! nejnej, jag ska se om jag få en sallad, annars kommer jag ha ångest hela kvällen :S usch, hatar verkligen när jag äter onyttiga saker! Hoppas på att Anton snart svarar på mina samtal jag har ringt, ska se om han vill hänga på! Tjockis som han e ;*
 
Nej nu måste jag ringa några 100 gånger till, hej!
 
2 outfiter på en dag, haha inte så olikt mig ;D
 
 

fuckface.

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback