"Ta: 364•75(= 27 300) så länge och mer kommer jag älska dig om jag fortf. lever då!" - Anton Johansson

fattar ni lyckan över att höra nått sånt eller?!?! :') Älskar dig något så otroligt bebbo! :*

Kan bara inte sluta på den meningen, den gjorde mig så mig gladare ba sådär "poof" :D
Idag är det ju skola igen och jag försöker gömma mig själv så gott det går :S Tycker verkligen INTE om min kroppp just nu och jag ska snacka med några och se om jag kan få lite hjälp med hästen så jag kan ut och springa 2 dagar i veckan!

Snart avslutning och jag ska vara smal, och efter det för hur ska jag annars kunna bada, gå i bikini eller tajta och tunna kläder?!?! Nej, nu blir det Emma makeover.

Wish me luck!






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback