Let's talk about sex!

Hey, idag har det varit helt okej, fotboll på id. det var kul och iväg för att träna på sången med Ida och några fler, det gick faktiskt bättre än väntat och jag hoppas jag kommer få tillbaka gnistan till att forts. snart! Den börjar bubbla lite iaf :p

Idag kommer bebbo som sagt vara i Stockholm hela dagen och kommer därför inte kunna träffa honom idag... men jag hoppas du har det riktigt nice och att vi kanske kan träffas imorrn? ^^ haha desperat tjej ;)

FUCK YEAH, första grillingen för detta år sker idag! :D fyyfaaaan vad gott!
Nej nu ska jag ta och slinka ner i källaren och byta om och gå fånga in min lilla biff på en ridtur ( euw tänker ni men.. ) jag menade hästen* perv?

Ha't bra! <3





Look for today!

Och ja.. det var länge sen jag åt banan.. so?..


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback