It's to cold outside for angles to fly...

Okej just nu händer inte alls mycket och jag ska vänta in en sånglektion som börjar om en kvart typ :P
skulle ha musikprov idag men jag hade inte tränat och varit med på dom lektionerna så jag bad om att få göra ett omprov! Skäms fan :S

Men så är livet ibland... shit the same just nu iaf...
Tog mig ner mot sången och träna lite :) blir lite uppträdanden nu innan sommaren! ;)

Sitter hemma och väntar på att maten ska bli ferdig och sen ska jag ut till pollen och sen bär det av mot älskling! <3
Har inte så mycket å säga förutom att livet fick nått problem med mig och tyvärr.... kill me or stand with it bitch.
Fick dubbel otur och jag skit ont, fan kukfitta DÖ! D:

usch vilka fula ord, snappa inte upp det där nu barn, hejdå!



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback