I'll never let you down, even if I could ♥

Har pratat med älskling om allt med vikt, mat och sånt skit... det är skönt att han fan orkar diskutera det med mig och jag har väl tänkt mig en liten plan, men att önska och tänka är en sak, att därefter göra det och vilja är en heelt annan sak! Varför är jag så hopplös?

Tur att jag har honom som kan ge råd, stötta och lyssna på det för en gångs skull! Älskar dig bebbo :* ♥

Har läst klart det jag behövt och ska snart titta lite på BB, bara jag inte somnar nu ;) IMORRN ÅKER JAG HEM TILL MIN ÄLSKLING IGEN! :D och vi ska ut med båten hade vi tänkt och så ska jag tjocka honom med det godis jag har kvar för jag ska dra ner skit mycket på det, näst in till  inget alls! Och det kommer bli lite tufft i början men vafan, om jag klarat med ett år innan borde jag inte vara så beroende än.. eller? ;)
Ska iaf bli as mysigt och jag längtar som fan! Hur ska ni fira eran Valborg föresten? Min tillbringas ute med Anton vid brasen ute vid stugområdet. Nice! :)

Godnatt nu alla sötisar och sov riktigt jävla gott nu! Puzz ♥




Utan smink nuråå men ja bjuder på den ;*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback