2 dagars innlägg.

hej, idag har vi fått provet tillbaka.... jag sög.... bajs!! D:ära
igår hängde Jonna med mig hem och chilade lite. Ida och jag red ut och Jonna satt med datan och lekte, rolig som hon påstår att hon är ;*



idag vaknade man ur en underbart fin sömn och skulle t skolan. inte kul.. Men innan var jag med Jonna och hon hjälpte mig med att toppa håret, kort med finare ! inte lika slitet. och  idag har jag inte toperat dt t ära! :D

just nu lyssnar jag på musik. Vet inte vad jag ska göra.Väntar på att alla ska komma hit efter sin fina sovmorgon som jag totalt kommer missa varje tis -.- .. bajs oxå. FML... D:


och på fredag ska vi tydligen ta kort :(( inte okej...

vad sägs om lite bilder? <3





















Ronja Byström älskling du är för söt! <3


en liten skymt av mitt lilla hår som sitter kvar på skallen <3


den riktigt bra för att vara poppig :D

Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja

emmaaaa bajsa nerr diiiiiig!!!!!

2011-09-13 @ 14:06:45
URL: http://rronjamolly.blogg.se/
Postat av: Event..

ty mannet ;*

2011-09-13 @ 14:09:22
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback