Jag har inget liv...

Just igår var jag nere typ hel dagen och bara ville gå hem med nån slags skam på nåt sätt.... men mot slutet av dagen blev jag lite mer åt glada hållet :) jag fick en känsla av att jag på nått sätt börjar kommer lära mig sätta mer toner isången .. och att jag på nåt sätt kommer klara mig från allt där här onda i kroppen...

men jag kommer ändå inte få märka det idag eller  övermorgon... att folk på att allt ordnar sig och att gud ska hjälpa en är slöseri med tid och hopp, han finns inte och om han gjorde.... bryr han sig inte...



Jonna messa mig idag och undrade om jag skulle vilja komma dit, jag var på skolan när jag såg det. :s woouups :p

lite taskigt känns det som.. men hon förlåter mig ;* mohihi :D


Just nu sitter Anton och chillar med lite minecraft och Christer med nåns blogg... sociala personer ! men jag kan ju inte säga att jag är det men ...


haha jag får snart dra mig neråt och sätta mig vid andra fina människor som finner sig nånstans däråt.

//Event. <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback