jag har färgat Jonnas hår awesomme ^^ Marre och jag har nått som kallas teamwork ;o

fewt fän!

min outfit från igår :D
jag känner mig söt <3
Hejhej.. igår var Jonna här en natt :D vi har gjort en film som blev skeetabra !! <3
så duktiga som vi är.!
och idag fick jag ett par skor av mormor som är jätte underbara!! :D knappt använda ;)
Jag tror att pappa ska lämna mig snart hos mamma så jag kan rida och så.. + att jag ska vara där typ 2 veckor nästan. -.-
haha nej dt är chill.
jag har valt tapeter t våran lägenhet i V-ås oxå!! 3 svarta väggar och en zebra fondvägg. <3
kommer nog bli helt okej :)
sen så har jag och marre färgat Jonnas hår. Skulle bli blått men blev awesome skirk grönt ^_^
hmm... mer har jag inte att skriva om för jag har lite brådis.
Pappa väntar på mig :s
Ha dt gött :)
//Event.<3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback