It is not forever.

den här helgen har jag varit med o tjafs, skratt, ännu mer skratt och fina stunder med bästa vännen :) tittat på nalle puh och varit allmänt cp :D
jag bara älskar Nalle Puh <3<3<3<3 jag ska måla av honom och ha på vägg i V-ås :) jag ska kämpa för dt!
Igår när jag kom hem var jag skit taggad att rida men när jag väl kom hem var jag för trött för att gå ut i blåsvädret så IDAG, ska jag rida ist. Jag tränade lite igår ist. Jag kände en sån där panik känsla igår. igen. Så dt var allt, titta lite på tv och gick t min alldelles egna sov plats :) där en katt låg och snarka melodier för mig tills jag fick putta på honom för att jag kunde inte sova. -.- men jag älskar kissen ändå :*
och medans jag ändå skriver kan jag informera att jag har en ny tröja och ett par gråa mjukisbyxor :D
snabb titt på tröjan är allt ni får för idag. ska se om jag hinner ta mig ut och fota lite idag :o  We will see.... <3
//Event.<3
syns kanske inte så bra ändå :s

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback