I'm not a perfekt person, there things I wish... did'nt do. But I continue learning.

Nej idag kommer suga skit.....  jag är skit trött och bara känner mig död .. men igår varen bra idag med skratt, videosar och massa foton. Jag har nog ätit för lite i helgen, magen tar kol på mig.. jag kommer nog vara ganska surig idag :/ nej vad hemsk jag är D: helvetes människa man kan vara.

hoppas jag kan sova bättre inatt !

Just nu sitter jag här med Jonna och väntar på att vi ska börja dra oss vidare men helst skulle jag kunna stanna och sova här :D men så bra är inte livet -.-  nej skolan tog sig aldrig tiden och göra den till nått trevilgt att vara vid. Den får skylla sig själv!


Idag har jag första inne id. igen  :D :D :D  kanske kan vara nånting idag  :)

ha annars en bättre dag än mig ! <3

brb... ska dra mig ner t skolans tortyr. eller brb? nej jag mena hälsa mig gärna lycka t !


//Event. <3


den här bilden har Jonna tagit och redierat och så här blev den :D duktig flikka. Skaffa dig nått foto jobb som stor hörru! du är så duktig :) Jonnaboooi

Vad har du på hjärtat
Postat av: rebecca

vad fin du är!

2011-10-01 @ 19:34:56
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback