I am alredy dying.














My life will never wait for me.


hej :) eller halloj kanske ... äsch ... heeej. så..

nu har jag slösat bort ungefär en hel vecka åt att vara iskolan , och fredagen , vilket var igår... var jag med underbaraste Anna :D <3

vi har ridit varje dag :3 haha hon äger på att veta vilket håll vi skulle åt iaf ;* älskar dig ändå! <3


just nu sitter jag hos Julia och lyssnar på musik och "leeit" mig en väska :p <3


hehe när man ingen väska har så... <3


just nu lyssna vi på rolling in the deep vi gick in på min spel lista :D den är ju bäst..... fast ne .. -.- menmen...



nu ska jag gå och hjälpa Julia med lite saker ta lite kort och bara ha dt trevligt i hennes hus... :)

kort kanske kommer sen ;) <3


//Event.<3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback