En natt under stjärnhimmeln, så jävla fint !

tjena mors, den här helgen slår nog alla! Jonna har bott hos mig som on skulle :) och så fick vi Anton på köpet :3 han ee en sneel heest .... så han har varit med oss hela helgen oxå !

Och såhär kan man beskiva den: vi har tittat på massa filmer och skrattat åt alla dåliga kommentarer som vi sa så där hela tiden t alla filmer.
Jonna och jag sitter uppe och är skit rädda för att Anton när som helst skulle komma tillbaka från sin pappa...

Tittat på stjärnfall, sett alla slags stjärntecken. Jag såg nog skytten den dagen för första gången! Egentligen..... hur kan ett brinnande sten vara så fin, så betydelsefull för vissa ? svaret ligger bakom dom, långt bakom allas egna tänke... jävla människa att tro att den är nånting....

jag har varit så trygg hemma hos mig! Har haft härligt sällskap hela helgen med otroligt fina personer!!

Fast jag trodde jag skulle bli själv igår.. Men sen skulle Anton komma och skrämma mig.... typ vid 8 ! haha Tommy

var så himmla awesome och fråga om jag var själv eller med nån, för att en cykel står utanför och steker ;)

så då var jag med Anton hela natten och tittade på film och var ute och snackade om massa olika saker.

och jag kom precis hur grymt ful och elak jag är.... jag dödade Putte min fina ballong-alien :( därför är jag elak och ful... ah så vare bara..


Idag gick jag upp klockan halv 6 idag :s och gjorde mig iordning för att komma iväg med Tommy t stan för jag lovade Jonna att komma och lämna Antons tröja som jag har haft på mig dag ut och dagin hela helgen Jag har: sovit med den.. Jag har varit ute på natten med den, jag har städat med den på, jag har haft den när vi ätit glass osv. ja, man kan säga att jag hade den som skin nästan.. tog aldrig av den! :3


och nu måste jag lämna den t henne för att hon lovade Anton att hon skulle lämna den t han imorrn ! och hon älskar hans doft, vilket jag oxå gär ;) hehe ... :p

hans parfym är så himla awesome :o


just nu lyssnar vi på musik och steker i lampljuset.

och så har vi ingen lampa igång pPpPpPpPpP / Jonnabooi


okej skriver senare... nu ska vi ner och äta frulle :D hahaahahhaha vad man kan skojjasa t dt..... frulle :3 dt där gjorde min dag! och dt dt här oxå.... lite wb Jonna när jag tar bilden men dt är jätte fina kärleks förklaringar .... puss Jonna :*

gulligt gulligt ... <3
måste ta mig ut och fota snart D: tiden räcker inte till! :/

//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback