en dag ute iskogen........ fml -.-

hejhejhejhejhej.
igår regna dt gaannska mycket och jag stog ute på sturevallen med en tidtagarur och och missa att ta tid på dom som kom i full fart från 6B....... även om man hade paraply i andra handen gick dt inte att undgå detta jävla regn.
hatar sturevallen.
hmm..... barbacka i går ute iskogen.
senare kom man hem och satt och tänkte på allt som kunde gå att tänka samtidigt som man skulle försöka koncentrera sig på att göra klart inför skolan nästa dag.
sov länge idag vilket var otroligt underbart eftersom jag alltid ska vara så där äckligt trött. men tänk om man slapp gå t skolan då? dt kallar jag rättvist.
just NU. sitter jag med Anton J och christer och lyssnar på deras lilla konversation.
och så försöker jag få Jonna att komma hit. <3
önska mig lycka t ...
//Event. <3
en skogs outfit :3
en liten bild på hur man kan se ut när man ska ut i skogen... å vad dt är synd om mig :(

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback