Bloggrejp, från henne med gröna kanter

Tänk om man kunde förklara med ord hur mycket någon betydde, hur fina minnen man har med den personen, hur mycket man skulle offra, hur mycket man älskade detta lilla slående hjärta. Då skulle jag säga allt till dig på ett fåtal sekunder. Jag älskar dig flicka, jag älskar dig massor.
Hur skulle jag kunna stå med ryggen rak om inte du höll min hand?
Jag kommer aldrig att släppa din.
Det finns så många stjärnor, men utav alla miljoner så lyser du starkast.
Pratar som en ängel, ser ut som en ängel, beter dig som en ängel, med mina mattematiska uträkningar så har jag kommit fram till att du måste vara en ängel.
De nätter då jag sover som bäst, då somnar jag till min bästaväns andetag.
Allt vi gått igenom, allt som vi sagt, men vi står fortfarande kvar.
Glädje moment kommer, glädje moment går. Men vad som än händer, vad du än gör, så står jag alltid kvar.
Vi har torkat varandras tårar, kramats tills luften tagit slut, allt och mer.
Så jävla fin är du, världens finaste.
Glöm inte att jag älskar dig. ♥

Vad har du på hjärtat
Postat av: Emma Gustavsson

Jonna jag älska dig :') <3 hoppas du ser denna kommentar... för jag måste bara säga att allt jag gör fel allt dumt och elakt.. det är för att jag inte kan se mig med dig, du är för fin och snäll, förstående massor av kärlek och allt annat fint man kan komma på och allt man senare glömde säga för att det gick inte att komma på för att det blev för mycket. Jag blir så avundsjuk ibland så ÅÅÅÅ! men sen kommer man på sig själv med att...jo jag är ju din vän, jag får jag gå med en ängel så fin och underbar varje dag, vet att hon älskar mig för jag är . <3 att finns för mig och att faller jag fångar hon! jag kan räkna med henne, och hon med mig. Jag är hennes bästa vän, och hon min jag har ju henne brevid mig föralltid. Vad mer kan jag önska ?! man känner sig så otacksam i dom lägena! Jag måste vara så lyckligt lottad så det finns inte!! Jag älskar dig Jonna, du är en på miljonen! <3

2011-09-28 @ 15:06:01
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback