Take me away from here.

Idag när jag behöver mina skåpnycklar som mest... då... ska just Anton som har mina nycklar för sova sig.... vilket.. inte .. var .. så .. bra..

Min och Jonnas lilla idé blev att vara snälla och väcka honom ^_^

jag ringer *

Anton: öh a.'

Jag: ehm hej..

Anton: hej...

Jag: jag antar du vet att du missat bussen..

Anton: Menar du det?

Jag: ja., jag menar det..

Anton: ömmh..

Jag: Är din pappa hemma då eller ?

Anton: Japp

Jag: Men då får du ge mig dom i skolan sen när du kommer!

Anton: aa...

( tysnad )

(Jonna kommer)

Jonna: hade han försovit sig?

Anton: A..

Jonna: HAH!  jag hade rätt!! B-) ( stolt tjej )




hahah vafan? xd






JUST NU ÄR JAG SÅ JÄVLA HUNGRIG SÅ DT ÄR SJUKT! :s

just idag är jag s jävla less på skolan så det är nästan inte värt at ens komma hit ! men nu gör jag det.. och jag tror jag vill gå ut från skolgården.. sätta mig i en storlöv hög med några fler som oxå vill göra det och... typ.. eh.. nej jag vet inte.. men jag vill gå och sova i en stor lövhög iaf :D


så tom på ord. vet inte vad som ska skrivas längre.. mitt liv är likt den ena dagen till den andra. ska man börja skriva mer tankar? eller skriva mer ner exakt vad som händer?

men jag tänkte ha en frågestund senare.. eller snart kanske jag ska skriva ! <3

mer för dagen än det här finns inte än....



Grab my heart
Take this down
With your soul
and bury it in the ground
Go


- Ransom, Escape the Fate










jag kände att alla här måste få se min söta lilla häst :)

haha förlåt mig ni som tyckte det var onödigt,  men det var inte det för mig ^^


//Event. <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback