tom på ord.

hihi vad glad jag blir :) <3 40 unika och 135 sidvisningar :D hehe även om Jonna och jag har varit inne ett par 20 av dom så måste jag säga att jag blir glas av sånt :D <3




Just nu sitter jag och dör med Lénie, hon har tittat mellan 9-10 tills nu ... 2.15 .. <3 haha hur orkar hon? xd

Jonna var med en stund tills hennes internet stängdes av D:  och nu skriver hon saker t mig och jag ka ninte få tag på henne på nåt sätt! Är skit jobbigt :c fan att mina pengar skulle ta slut ! </3


V-ås verkar lugn, det gör mig lite säker att det är så tyst på nått sätt ... men det pipande ljudet torterar hela hnvundet med sitt eviga skrik.. Bilar och mororcyklar kan höras långt från oss.. och jag vet att det är minst 5 km bort! Men allt är så tyst och ödsligt. Vet inte om jag är sjuk eller så men .... varför vill man bo i en stor stad? Okej dom har allt, förutom vett! Fan jag skulle inte kunna gå säker här!



Död innom en minut typ...

klockan är snart halv 3 och jag vet inte vad jag ska göra..

Myser i sängen med Antons tröja och lite musik. Lénies fina lilla skratt som kommer ibland är underbart lugnande och sitter och typ väntar på det....


Btw...jag kommer få en ny mobil :D hihi en sån herä :D :D :D :D ---->

hoppas den kan göra mig mer nöjd än den jag har nu som : 2 knappar inte funkar, höja- knappen är trög som F*N!
och den är inte rosa! :o

hihi lite saker att vänta på känner jag :3 en ny dag med ljus och att den ska bli min :p  ( inte ny ) men ny för mig :D




En fin låt med underbar text!

To make you feel my love
- Adele

When the rain
Is blowing in your face
And the whole world
Is on your case
I could offer you
A warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows
And the stars appear
And there is no - one there
To dry your tears
I could hold you
For a million years
To make you feel my love

I know you
Haven't made
Your mind up yet
But I would never
Do you wrong
I've known it
From the moment
That we met
No doubt in my mind
Where you belong

I'd go hungry
I'd go black and blue
I'd go crawling
Down the avenue
No, there's nothing
That I wouldn't do
To make you feel my love

The storms are raging
On the rolling sea
And on the highway of regret
Though winds of change
Are blowing wild and free
You ain't seen nothing
Like me yet

I could make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends
Of the Earth for you
To make you feel my love, To make you feel my love



här har ni låten oxå... men jag lyssnar inte riktigt på låten :s utan jag gillar att lyssna på textens fina mening i det hela <3



kanske nått för andra :)


//Event. <3

Vad har du på hjärtat
Postat av: Anonym

Haha Emma, minst 70 utav dom där sidvisningarna var jag när jag försökte fixa din blogg!

2011-10-15 @ 13:25:35
Postat av: Event..

sen när skriver inte du ditt namn på kommentarer Jonna ?

2011-10-15 @ 22:16:01
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback