"Times have changed and times are strange. Here I come but I ain't the same!" - Ozzy Osbourne

Än en gång kom jag på att jag fick livet av en mening, kan nån säga var det var nu igen?

Fysiken handlar just nu om ström. fick lära mig att: resistans är "motståndet" för strömmen. "Spänning" är som pumpen för strömmen. Gör att det rör sig framåt ! :) hihi lite onödigt att säga men... bara så att ni vet ;)


Imorrn åker jag t pappa igen. Och det ska bli skönt faktiskt :D vill vila ett tag nu. Lovet börjar imorrn efter skolan oxå :)

så på söndag drar jag ner mot Nannberga skolan och ger Anton och dom lite sällskap och så ! Funderar på att ta med mig nått slags spel själv :3 har väl Rummel & Rabalder ligga nånstans i vårat massiva hus! ;) nej men skämt och sido...

lovet är iaf väl behövligt :o

hehe jävligt onödigt inlägg men jag har en alldeles för lång rast :s blev lite för tråkigt för mig ;c


//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback