Tell me that you need me cause I need you so much.. - tanke sen kl. 22.12

Massa bilder kommer  snart ..
och btw.... min fin lilla rubrik är en liten fail på bmth kan man säga... men det visste jag inte det förns typ för en halvtimme.. <3



Idag vaknade jag av att pappa kom in och väskte mig ur en väldigt djup sömn ! Men jag somande utan problem blev lugn efter ett tag. <3

Iaf... vi åkte  t Erikslund Ikea och tittade på lite saker men blev bara nått litet t Victors garderob...

Och sen körde vi t donken och tog en varsin milkshake :D det är heaven dryck tycker jag ^_^ <3

Min lilla vända ut själv i kvarteret stunden blev ganska liten.. hatar att var ensam på stan, även
i arboga.. får panik!!  Men lite bilder fick jag allt.. och nu har jag redigerat massa bilder i kanske 4 timmar.. om vi lägger ihop allt för jag hade en paus för att pappa skulle ha internet.. så en timmes vila kan man säga :)


gud vad sugen på popcorn jag blev D: nej jag måste gå och fixa popcorn snart! <3

===========================================

Jonna och Anna sitter i arboga och håller mig sällskap via skype :)

Victor sitter på golvet nedanför och spelar lite mobil spel.. han är lugn.... inte så vanligt men det är bara bra! <3

Mörker börjar lugna mig när jag sitter här ! Man syns inte då... man är som alla andra, sticker inte ut.. så jag fortsätter gömma mig..



allt är så tyst.. ändå som hörs är jag när jag skriver och Anna eller Jonnas lilla musik dom har igång. <3

Imorrn åker jag hem och Jonna hänger på.. <3


Okej nu ska ni allt få se en bildbomb!! 15 bilder har jag redigerat nu!! och nu är jag äntligen klar! <3
so here they come.. <3




Anna är den gula och Jonna den röda.. <3









så jävla ful och så jävla onödig.... bara för att säger jag bara!

















ganska nöjd faktiskt.! <3





















sötisar! <3























aaaa jag har fått nya tuggummin ! :D


den bilder säger mig allt <3 älskar hela fabriken extra, ni är mitt allt! <33333333333

//Event <3




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback