Sweet sacriface. <3

Idag har jag inte varot lika trygg om vi säger. Tog tid innan jag vågade lägga huvet mot kudden ! <3 Och som tur är fick jag otroligt fint sällskap en stund där på natten en stund. <3 verkligen behövligt just där :) <3 

klockan kanske var 3-4 eller nått.... men nu har jag paus här ifrån och kan träffa dom jag vill :D <3 saknat dom as mycket D: skype räckte inte riktigt! <3333 ;*

Arboga today I comeing home! c:




Idag kommer Mamma och hämtar mig, och sen bär det iväg hemåt. Och så ska Jonnabooii med mig :D saknat henne oxå i massor! <3


Så nu får jag se den fina människan idag! <3 och så kommer Anton :) <3 och så får vi se vad vi gör ;)
kan bli en lyckad dag ändå :)



Just nu sitter jag i sängen med musik i gång. Owl City - Vanilla Twilight. den är så gullig :) <3
- Oh darling i wish you were here! <3

ska snart orka ställa mig upp och gå och duscha! men det får ta den tid det behöver, så himla kall om händerna så antar att det är ganska kallt uppe oxå :s

spela gitarr och så, måste ta mig och spela in nån gång så jag kan få lite kommentarer om det! skulle vara kul och se vad ni läsare tycker :)

uppdateringar kommer antagligen inte så mycket mer men jag ska se om jag hinner !<3

Idag kommer jag få tomtegröt till frukost ^_^ (det är fett med coolt!) B-)


Ha det bra nu :)           kramis <3

//Event. <3




ahaha  pappa hitta en dammtus här i lägeheten, vi kan inte fått det så smutsigt än. Han dammsuger ju minst en gång var tredje dag! och vi har inte ens bott hör i en vecka :s haha wtf? kanske vi råka snå nån annans. Ring gärna till oss! Och beskriv den... för annars får ni den inte ! :o


haha nej bara skoja ... den är inte till salu ^^ den är min nu! <3

haha x'd no life here ! <----------

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback