So what should I think that way for you? than try to be somebody else? It's hard when it's you i want honey...

hehe idag blev det väckning hos mig :) jaja jag är inte sså trött idag så, men Jonna verkar vara heelt död ;*

hihi jag rååkade somna i " hennes " säng så jag vet inte vad hon har gjort ;s men hon höll sig nog snäll...... hoppas jag ... <3


Igår var vi ut och fotade spang där med kameran i hösta hugg! ( bilder kommer idag senare ) och hade det allmänt kul :D


ställde oss mitt i gatan i försök att få en bra bild, men bilarna stog nog på kö för att reta oss känns det som. Vi gick till bowlingen och mötte Martina och Mathilda där! Guud vad jag hade saknat Martina ! en guld tjärna i kanten för det från igår! Sen sprang vi nästan hem :p hade lite bråttom om vi säger så.... vi var i  andra delen av Arboga och skulle tilll Bratberget på typ...... 2min på oss.. hehe meen vi tog det chil. Skrattade och hade kuligt :) <3


jag är nöjd :D och idag ska jag t V-ås! ska få se hur lägenheten blev :) ( bilder kommer antagligen ) hoppas det blev bra nurå :D

hehe ni kommer få er en dagens outfit idag oxå :) 







hehe tror det är första gången :s ni får säga t om jag ljuger ;)






Well I feel good! do det same :) <3


// Event. <3




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback