"So clap your hands to the sound of every first born dying now." - Bring me the horizon

Rubriken över är så jävla sann så det är helt sjukt egentligen :s

igår satt jag och dampade på min helvetes läxa i matte -.- ger oss läxor vi inte kan? är ett för att hjälpa eller jävlas? dum fråga, vet man ju..

Så just nu sitter jag med Anna och Adisa på före detta seglet med musik och försöker klura ut läxans okända tal.

Verkar gå med lite hjälp från miniräknaren :3 Skrillex hat tagit mina öron med storm! Fan vad jag tycker om dom!

idag kommer Jonnböjj/ ninjagirlish hänga med mig hem och chilla :D

OMFG JAG TROR JAG ÄR KLAR MED LÄXAN :D :D :D :D nu blev livet lite bättre igen :)

inte så mycket och skriva idag :s men jag vet att iaf att jag kanske kan ha nånting at skriva om på söndag! ska i sånt fall få prova mig på en dressyr lektion med Gullis <3 hoppas det blir av nu :DD

bilderna jag skulle fixat kommer inte idag :c jävla bajs matten förstörde mitt liv går och glömde totalt bort det! hata matten gör det! för det gör jag ..


annars håller väl dagen i sig och jag tänker för fullt på allt man kan tänka sig. Nu ska jag snart sticka och keka en reka :p


okej vi ses!


döden och jag :) <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback