sista dagen, sista stunden, sen är kaoset tillbaka på nytt

fan att helgen tar slut </3 inget jag längtar till ..

-------------------------------------------
Idag har jag tagit lite mer kort och så :) ska ta mig neråt sen och lägga in dom på datorn sen, träningen var inte bara jobbig för Gulliver den lilla kämpen.. utan mitt självförtroende på mig själv fick allt sig en smäll.. och jag verkligen skakade och var skit nervig hela tiden.. och Gulliver detsamma. Så träningen för både psyke och kroppen.. men jag är nöjd :D han hoppade, det var därför vi åkte dit :3 Helgen har jag spenderat med fina människor och filmer samt  :D chokladbollar  riktigt underbart ^^

sen förstör hela skolan allt.. och jag ska fortsätta med alla lektioner i ett stort fängelse med flera människor. vissa mer jobbiga än andra.. och jag glömmer mer än jag borde göra och det suger! vet inte vad som håller på att hända riktigt, bara att vänta och se.

Just nu sitter jag och är lite utmattad efter träningen men jag håller mig vaken en stund t. Jonna sitter i andra änden och bloggar oxå  :)
och jag dör av tråk -.- finns exakt inget att göra än att sitta och hålla mig osocial med Jonna. Livet hoppar i för väg och tiden stannar känns det som, stunderna utan vänner tar sån jävla tid !

får se om jag kan ta mig neråt och spela lite gitarr, mitt liv i dom tillfällerna! underbart fint att kunna spela lite sometimes! ;)


inget mer för idag. öö... a... vi ses :)

//Event. <3 *

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback