Jag tror han är en ängel för ingen skugga faller där han går - Lisa Ekdahl

Idag vaknade jag kl. 7 och skulle ta mig upp på fötter, men det gick inte så bra så jag råkade sitta kvar kanske en kvart innan jag kom på mig själv :p

hehe kom upp fixade oss och så bar det iväg!

Jag sjöng som tur va :) och det var faktiskt häfftigt att det kom folk och stannade en liten stund innan dom forsatte.

Och det gick bra säger dom så jag litar på dom ! <3
Men på sista låten dampade min mic så jag fick typ ta i ut a helvete för att höras ! Och sen gick det inte så bra på en annan låt, Ida tappade bort sig hela tiden ;s men jag är nöjd :) Det gick bra! hoppas jag .. <3




Just nu sitter jag hemma hos Jonna och chillar lite sådä lagom :D vi fick gå från stan t henne -.- inte riktgt lika kul, men när vi kom hem tog vi chansen och åt en varsin cupcake :) det var mumma ^_^ <3


Och så ska vi snart och möta lite männskor i stan och sedan komma hit igen eller något... <3

Kommer ha fullspäckat idag ;) sen kommer jag hem och ska rida och fixa mig t lantis liv igen .. sen kommer kära Gunton på besök senare i kväll och så ska han komma senare igen när även Jonna kommit t mig ! ;D Ska titta på
Hur många lingon finns det i världen för första gången ^^ <3


Jag ee fett med cool :3


Lite bilder från hur man ska se ut idag efter klänning och allt...


Video kommer kanske senare när jag redigerat den.. <3


hahah jaja nu kommer bilderna ^_^

















haha fett på bilden där känner jag.... lite emotionell där på nått sätt :s inte okej.... <3




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback