I must be crazy now Maybe I dream too much But when I think of you I long to feel your touch <3

just nu sitter jag i mörkret med fina röster från datorn <3 Anna håller på att skapa sin blogg. makemelivee.blogg.se :)

och det går inte så bra fö rjag ser inte hur hon gör eller nånting :s men vi ska nog klara det, hon får förklara. <3 men eftersom jag fick hjälp av marre har jag egentligen ingen aning hur man gör ! D;


men nej anna verkar ha pail och fixar det verkar det som :) <3 bra anna, då slipper jag :3


skolan har varit allt i från bra idag, nästan velat skolka.... men jag känner att det är vädigt dumt av mig :s så jag gör det inte!

Pappa kom och hämta mig och Jonna vid skolan och vi satt i bilen ett långt tag och gjorde awesome videosar med hennes cam :3
Pappa skulle sälja massa saker så vi lixom väntade i bilen...


Sen skjutsade vi hem Jonna D: och åkte och hämta saker hos oss i Arboga som skulle t V-ås :)


och så fixade vi det och åt lite pizza. <3 och nu den jag fock smaka inte okej.. som rutten typ! så nej det var inte så gott.  men det är chill :)


har tittat på bloggar nu och så och spelat gitarr men nu sover pappa så förhindrar mig... den jävlen.. och mina fina innlägg på fb verkar gå hem ! haha fan vad cp xd


och jag orkar inte berätta kanske kan visa sen med bilder just wait a minute or 2 <3

Jonna sitter och chattar mig på fb ^_^

och jag skriver så himla segt -.- tar typ 100 år att skrivs en mening.. inte riktigt koncentread :s

har inga bilder för idag men a, imorrn ska jag ta mig utåt och titta mig runt. Vågar inte se u genom fönstret...rädd nån ska stå där ... jag tycker denna stad är väldigt för mycket stor för mig :c

men det kanske ändras !

Anna håller mig fint sällskap, vi säger ingenting men vi har bloggar att ta hand om för stunden! snart blir vi sociala igen :) <3


bilderna kommer nu!





första bilden.. hoppas ni ser :p





och så fixade jag det, och för att vara ärlig kom Jonna med hela ideen att komma på det ..även om jag hört det förr. men jaja och så gick det ingent bra som ni kanske ser.. men sen fixade jag det för att pappa kom med en ny sak t "capo"  och....... DET FUNKADE :D vilket var värt att lägag upp tyckte jag :)


och så jävlades Anna med att lägga upp en video när jag sjöng och spela... när jag äntligen fått det att funka .. ja.. då kommer Anna och förstör allt med en gång.... tack ... tycker det var ganska onödigt .....

och så kommer hon och tjatar om hjälp med kommentarer.. och jag sa : Men vänta jag kan inte koncentera mig på 2 saker samtidigt !

Lénie: Vadå är du man eller ?


haha du är fett med ball Lénie xd

allt jag har att säga för idag.. kommer mer imorrn !


Ha dett gött ! <3


//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback