I got a feeling, that tonight gonna be good a night ! <3

Idag fyller mina underbara och väldigt fina ängel och bästa vän Jonna Sonja Alice Liess 14 år ! <3 Jag älska dig i massor och vi ska ha det vääligt fint idag :) Fota , skratta, äta glass, göra cupckaes och fira hennes dag som en sagans glada historia :*

Hoppas du får det underbart medans jag inte är i närheten och får se dig ! <3

Idag vet jag att hon har fått min tjockis tröja som finns på en bild nånstans nedanför ;s och två halsband :D
ett för tro, och ett för hopp och frihet! mer fick hon idag på morgonen ;) men hon får mer sen ;D hihi Bennis Och Jerriieeis ;D ( hehe ^_^ )


Igår skulle Jag rida men det var så blåsigt och det regnar. Så nej, vi fixade stallet ist! <3 Och sen tittade vi på gamla bilder och mummsa glass :D


Inget slår glass! Jag tycker verkligen om glass, hehe så alla vet... ;p


Hoppas alla får en trevlig helg nu så ska jag uppdatera under helgens gång. <3


//Event. <3





hehe bättre bild gick inte att ta ;D

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback