Held your head up high, because I gonna die anyway. ♥

IDAG SKA JAG FYLLA I HELA HÅRET. :D känns bra <3

Jonna kommer hjälpa mig :) <3

Så idag kommer bli awesome ^_^ film med dom bästa och så sover väl dom över oxå :D

igår var jag med Jonna.. som aldrig annars!

men jag dissade henne lite och stack ut och red. Och så tittade vi på film :) och åt glass men kolasås :3 ( Jonna är lite wierdo och tycker inte om kolasås O.o ) det gjorde min dag ^^


sen lämnade hon mig </3 och då tog jag tiden att titta på en film t :p

och senare kom Gunton över med gitarr och sånt. Så då satt vi där och gjorde musik och tittade på filmen :3 men... sen tog den slut.. så då tittade vi på en  till film x'd  film maraton igår vettni!

men tittade vi aldrig klart på för jag verkligen hatar den och han lämande mig så kollade inte klart, inte utan nån.. <3


just nu sitter jag och redigerar bilder till er :) och ida sitter brevid och sjunger med mig.. when I held ya <3

den är så himla fin :')

håller på att lära mig den :p

hmm en liten bild på färgerna :) men jag är kritisk mot den svarta hårfärgen. vet inte om den är bra för mamma köpte ite den jag brukar använda :c men den kanske funkar den oxå :)














en bild sm skulle upp för ungfär 2 dagar sen -.- <3 sorry läsare! :s





och låten jag tycker om så mycket kan ni oxå få ! :D



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback