Haha jag får 1100 kr på att andas, fett älskad- Jonna Liess

Hihih idag har Jonnat och jag gjort cupcakes, tagit foton, rivit upp presenter. Tittat i fotobok och massa mer! Hon fick den saken hon mest önskade ! En BMTH tjockis D: jag är såå himla avundsjuk ! ;c men jag fick prova den ^_^ men jag ångrar mig .... den var så himla skön D: nej, den måste jag få låna nån gång innan jag dör :o <3

Men det tror jag, Jonna älskar mig så mycket så!! :) <3



Nu ska vi njuta av en underbar kväll med massa gott och fina stunder om och om igen :D

Den här kväll känns som säkrad, längst in man kan tänka sig i någons kropp, det mest viktigaste man har i hela livet. Nått som man aldrig kan mista utan död. Hjärtat, den här kvällen kommer nog ristast in där. Jag tycker om denna dag :) <3 redan nu :)


älskar dig Jonna Liess, tack jag får dela dagen med dig.. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback