Alla vet att allt bra tar slut och allt dåligt stannar tills det nya bra kommer igen.

Ingen kunde stoppa det bra från att komma, för vem vill inte ha det bra? Men det dom inte visste var att ingen kunde heller stanna det dåliga från att ta över. Jag blir inte rädd för dom underbara stunderna. Men jag fruktar dom innan det händer. - Mening från igår. 21.50





Idag kommer jag ut från skolan med en underbar vän vid min sida, på väg t min sång..<3  Tränade med mikrofon idag. Vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag får lita på orden man fick iaf . <3


Sången blev liten. :s måste träna mer imorrn :o


Jag gav Jonna sällis tillbaka för att träffa lite människor och jag skulle t bussplatsen ( även om jag hade stationen så ) snäll som jag ee ^^


där träffade man Linnea :D gud så trevlig prick :)

blir att träffa mer hoppas jag !



Sen kom bussen och jag åkte in mot ingenstans igen :s

blev en rid tur i mörkret. Ilskenhet, och några tårar. ( men ilskan lägger jag på Gulliver, tröga sötnosen -.- )


Och just nu pratar jag med bra personer ;)

och Jonna och jag sitter och pratar om hur underbart fin fredagen kommer bli!

Mycket foton, skratt och glädje.

Och på lördag kommer Gunton på besök och väntar in Jonna med mig :) <3

får se vad som är underhållande då ;D

och så ska jah för första gången stå innför massa människor i rådhuset :s Det längtar jag INTE till! kommer inte gå bra ;o Ida den ängeln får stå och hålla mig uppe då!

Och underbara Jonna får ta och vara stöd så jag kan titta !


Den här helgen kan bli mycket mer än alla andra helger. 




//Event. <3






Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback