Visst reklam på min blogg ;o

haha Anna reklamera din blogg på min... lågt </3

iaf hej alla ni som var mer ute efter att se MIN blogg och inte hennes ;* ( tycker om dig Anna )

IDAG FICK JAG FESTIS OCH DET ÄR MER ÄN VAD ORD KAN SÄGA! livet är underbart :3 ♥


Idag kommer jag försvinna från Arboga ett tag :) och dra mig mot storstaden igen.. men denna gång hänger Jonna med och ska shoppa tillsammans på lördag :) ♥

hoppas att jag hittar saker som passar t mig nu ^_^

lite av det jag tänkte mig, kanske kan få nått iaf ;)



oj lite dålig bild :S







hehe lite vad man kan tänka sig av ginatricot :p


nått som jag veerkligen vill ha D:





vantar och mössa kommer jag antagligen hitta oxå :3


New Yorker kommer jag vara inne på ett tag! ♥ men jag fattar inte hur man får se deras kläder :c så jag får gå dit och bli överraskad :D


hoppas alla får en trevlig helg så ska jag uppdatera under dagarna som kommer :) ♥





My life is all about this ♥



och sen en bild på Mathilda för hon jävlades med mig gaaaanska länge -.-




skyll dig själv Mathilda! :o



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback