till den underbaraste

Du finns alltid här när jag behöver dig.
Jag älskar dig för att du är speciell.
Du vågar vara annorlunda.
Du bryr dig inte om vad andra tycker om dig.
Hur du än ser ut,
vad du än gör,
så kommer jag alltid att finnas för dig.
Jag älskar dig så otroligt mycket Emma.
Jag fattar inte hur jag kunde klara mig utan dig dom första skolåren.
Jag älskar precis allt med dig,
ditt skratt
din humor
ditt jag.
Jag läser din blogg och vissa av dina inlägg är sorliga.
Du tror att du är ensam och att ingen tycker om dig
att du är tjock och ful.
Emma du har såååååå mycket fel!
Alla tycker om dig, jag känner inte en ända människa som har snackat skit om dig!
Du har perfekt kropp världens finaste leende.
Du har allt! Allt som alla skulle önska.
Du är välldigt lyckligt lottad.
Jag är välldigt lyckligt lottad tack vare dig Emma.
Våga ta in det i din skalle.

Så med detta inlägg så ville jag bara säga att jag älskar dig mest, du är min värld.





// anna <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback