"Someday, somehow. I'm gonna make it all right but not right now"- Nickelback

Att du pratar bakom min rygg betyder att jag är framför dig i livet... ( Bra mening tycker jag )

Egnetligen varför kan man ens gå in här och läsa nått så otroligt tråkigt egentligen ?

Gitarr ligger fortf. i sitt fodral och väntar på att jag ska börja göra ordoch meningar till toner och musik.. men tiden tillåter inte det :s Dagar blir kallare och mörkare och känns längre ! Skolan tar energi från mig i massor och så.. familjen gör inget bättre av det heller ! Sitter på mitt jävla rum och gör inget mer än att jag tänker och lyssnar på musik. ( Jag dör i mitt rum ) Och så går tankar över t dig ♥ Att sakna dig är faktiskt as jobbigt..



IDAG KLOCKAN 7 KOMMER JAG OCH VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE VÄN GÅ PÅ EN FILM MAN VÄNTAT PÅ I 1 ÅR OCH MER ! :o känns underbart :3


haha idag på svenskan satt jag och spelade in hur jag sitter på lektioner.... handen i facet hela jävla tiden -.- jag typ mobbar mig själv :s är det möjligt egentligen ? O.o  hehe jag vet inte :p

jag kommer nog att ha det lit bättre idag ! Nu idag när jag kommer få prata ut och så oxå! ♥

//Event. ♥








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback