Skit dag 24 7!

fan vad dryg denna dag har varit ! och igår blev det inge bättre! Sluta med att man satt i stallet i halmen med sin bästa vän och försökte göra livet enklare igen, glömma det som hänt och lyssna på musik.

Åt kladdkaka och tittade lite på tv. Sen tog jag lite kladdkaka t frukost oxå ^_^ det gjorde det lite bättre inför idag.

Sitter just nu och väntar på att Franskan ska börja -.- funderade på tyskan men det känns inte som om jag kan komma i fatt! Så nu blir det att kanske byta t B-Engelska. vet inte men verkar som om jag kommer göra det ändå.. verkligen spyr över hela franska språket :s

man fattar ändå inget egentligen...

Mer låtar kommer inte komma på ett tag nu.. har lite annat framför mig. <3


ClJUN8 on Make A Gif, Animated Gifs


haha lägg märke t Lénie fina miner! <3 x'd

vad man gör när man måste plugga läxa på en rast för man glömt bort den totalt och man kommer på att den är tills idag :s


vi höres ! :)

//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback