Skaffa inga behov förns du behöver det..




VÄRLDENS BÄSTA SAK KOMMER ATT HÄNDA MIG IMORRN ^_^ it's so fukking awesome :D

Plus att Lénieboii hänger på och så ska vi umgås hela dagen med shopping och titta på denna underbara föreställning! :***

DET KOMMER BLI SÅ J'VLA KUL :D :D :D  happyface ^^)

så sen ska mormor komma förbi och ge en slant tills imorrn och själv ska jag baka massa chokladbollar att mumsa på :p

AJ FAN NU SPRACK LÄPPEN D:

fuck life... iaf en stund till!



Igår blev det att sitta och chilla lite extra för att alla andra fick sluta tidigare :c jävla buss helvete att förstöra sånna tillfällen hela jävla tiden :@ 

jaja what should I do then... jo lite senare kom iaf Jonna och så börja vi diskutera massa saker och så sluta med att hon gick och båda var skit suriga ( tjuriga för er perfektionister ) haha hur vi alltid lyckas ;*

och så blev det ensam ritt i mörkret runt triangeln.. <3 Trevligt ;)

OCH ASSSÅ GAAASH!! jim gav mig en advenged sevenfold t-shirt :D älskar dig min bästa storebror ^^ ( bilder kommer)

okej nu ska jag fortsätta med mitt arbete på engelskan :)

ha det bra så länge och så :D

















som sagt Looove this shirt!!! :D

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback