Nx100:n livets undergång... miss him ( boyfriend ) soo!

I found you here, now please just stay for a while
I can move on with you around
I hand you my mortal life, but will it be forever?
I'll do anything for a smile, holding you 'til our time is done
We both know the day will come, but I don't want to leave you -
Advenged Sevenfold



International Horse Show var så awesome! ♥ Bästa saken för hela året värt att vänta tills nästa år :D :D ♥

Blev lite saker köpta ändå :) bilder kommer tyvärr inte...

MIN KAMERA ÄR SÖNDER :''''''cccccccc  jag gråter strömmar innombords.... för jag är i chocktillstånd fortf.. jag fattar inte riktigt att det hänt..

men händelsen börjar sakta sjunka in och jag verkligen hatar livet för detta !!! av alla saker som kan gå sönder ska självklart kameran gå sönder... FUCK LIFE!

****************************************

iaf.. på ca: 1250 kr fick jag:

ett pullarträns 299:-

en jacka ( softshell ) 200:-

ett ridspö som jag fick billigt köpt av en as cool gubbe ;) 40:-

14 par strumpor :D 100:-

ett regntäcke 395:-

ett fleecetäcke 150:- ( tror jag det var )







och eftersom jag lägger upp en sexig bild på Anna har hon fått för sig att hon ska ge hämd och här är hennes blogg 
( klick here )




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback