"Nobody said it was easy. No one ever said it would be so hard. I'm going back to the start" - Coldplay

doNk9Y on Make A Gif, Animated Gifs

Bion sög... satt ju fan bara och var arg på alla skitungar och personal hela tiden och så slutar det med att en tjej sampar loss och känner sig starkare och sk abli ännu starkare men klassen och alla andra är exakt lika cp som innan... för innan det hade det kommit en tjej som försökte göra allt bättre.. hon var cool :) men iaf cp film.. tyckte inte om den! nån som är emot mig ?

***************************************************

Idag på franskan höll jag på att dö... så jobigt att prata okänt språk med folk man inte riktigt känner.... haha Sylvia var tvungen att säga till folk att prata med mig för att jag själv inte frågade xD lite mobbat för sådär :s

Innan stog man själv i andra änden av korridoren och gjorde lite saker i tidsfördriv och hoppades att man inte syntes! Men så kommer lilla nayab och börjar prata :) så gullig den där tjejen! <3

Sen var det att sitta och dö i början och lite senare blev det att stå i ett hörn och hoppas att nån skulle komam lite random och fråga dom fråger som var :s


hahah och nu kom Jonna lite random och ba - Kul att man får såna där riktigt gamla dansbands låtar på huvet!

haha jag tycker om dig tjejen xd <3


idag bjuder jag på en liten gif som jag fixade ihop när jag inte hade nått för mig i korridoren ! haha vad är det för fel på mig ? xd


Blir väl att vänta på bussen och ta raka spåret hem.. träna inför uppträdandet och sen åka därifrån .. önska mig lycka t! ;)

I am going to do my best <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback