I'm caught up in this moment, caught up in your smile - Lady Antebellum



Fina Pollen och jag c: ♥






Igår trodde jag seriöst att jag skulle dö! Så jävla trött :s Och idag är nog inte bättre! Men idag kommer iaf alla i högstadiet gå på skolbio :) Så jag har väl tid att vila då c; Jag tror det var 1000gånger starkare :s


Nån som vet om den är bra? Vad tycker ni ? :) ( kommentera! )

Just nu sitter jag och lyssnar på sjukt dåliga Idol audition :'D jag fattar inte hur dom vågar ? ;o iaf när man verkligen INTE kan sjunga?! haha modiga personer iaf :)


öööö.....jag vet inte vad jag ska skriva :s jag kan inte koncentreara mig .. hmm...

idag tänkte jag komma med en låt och så :) Hoppas den gillas :D <3





hope you like it ! :)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback