"Everybody scream, in our town of Halloween " - Marilyn Manson

Förlåt men detta skulle vara ett inlägg för igår men blév t idag tydligen.

Lanet i söndags var awesome ^^ 00.00 började vi röra oss ditåt, gick ut. första man tros höra är sitt egna namn......

Min första tanke var att skrika. Men jag in talade mig själv att jag bara lurades av hjärnan eller nått..

Vi hinner bara komma t vägen så. BBBBBUUUUUUU! eller vad Anton sa men han lyckades skrämma skiten ur mig iaf. Så då gick jag och Jonna en liten bit innan Koller och Sebbe kom på vägen framför oss. Rå stirrar som värsta ugglorna! Men det var bra, vi behövde ju inte vara så ensamma jag och Jonna då :)

sen satt vi där och tittade på film, pratade, jag fick spela lite oxå ^_^ och lyssna på äcklig musik från spelen och massa bra musik.

Blev så jävla glad när Sebbe satt igång Cinema- Skrillex ..

så säger Anton J : det var jag som sa t han att ladda ner den ^_^
det kan göra ens dag fukking much better! :D


sen satt vi uppe länge oså men jag har en förmåga att somna hela tiden :s men kanske vaknade massa gånger och lyssnade på fina röster lite diskret när dom trodde man sov.

Och så fick Anton och Sebbe för sig att Jävlas med Danne och Koller xd tejp över allt men mest i huvet var buset ;)

sen har jag smygit dit några fler gånger efter att Jonna åkt hem och egentligen inte skulle dit mer :s men jag hade dt trevligt ändå ^^

gud vad mycket jag skriver just nu och egentligen inte klar.

men jag avslutar med att säga att JAG HAR EN NY FUKKING MOBIL :D men sängen blev inget av :c lite för sliten osv.

nu ger jag mig och sätter mig och steker med popcorn och film men några medlemmar i klubben "familjen"

ha ett fortsatt bra lov allihupa :D

//Event. <3



bild från skolavslutningen 2010! älskar bilden så jävla hårt :)


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback