En natt i Arboga med finaste! <3

Gave you all I had to give
Found a place for me to rest my head
While I may be hard to find
Heard there's peace just on the other side -
Advenged Sevenfold


Inatt har jag drömt fint, en oandra sidan vääldigt konstigt!

igår vakande jag sent. Så jag tog tiden att vakna sakta då, var ju ändå så himla sent uppe! Och så satt jag av ut i skogen med det finaste levande jag känner. ♥ ( mig ) nej haha Gulliver ♥

Vädret var as perfekt igår :o as fint !

Sen efter det tog jag tid att chilla och fixa t mig så jag inte så jävla hemsk ut... och så fick jag liten känsla att jag vill vara vid sista lan dagen och avsluta den med dom typ. Men Danne hade åkt och dom spelade på ! Sen stog jag som ett fån och tittade på medans dom plocka undan... tog lite flaskor och sånt ibland och slängde..  kände mig så onödig så det var helt otroligt :s frågade om jag kunde hjälpa t men.. nej det fanns tydligen inget att göra!

Sen kom mamma i typ perfekt tilfälle och hämta mig.. utan att ha ringt henne. Så jag slapp gå i mörkret iaf ^_^ det kändes as bra! för jag hade glömt ficklampan D:

Dagen idag blir att vara med Jonna :D får se vad som blir prioterat idag ^^ alltid nya saker att göra ochså. Och imorrn ska jag tydligen med familjen t G-vik. Ska dränka Victor och så när jag ändå har chansen :) kommer nog bli trevligt hoppas vi :D

//Event.. <3




hann aldrig fixa håret och facet innan jag åkte t henne så jag tar och gör det senare ist.. ♥
bild på mig utan plattat hår :s ( inte okej egentligen.. )




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback