emo inlägg ( hur fel jag/allt känns )





Varför kan de inte gå en dag utan att folk ska hacka på mig? varje fukking dag ska nån säga nått som inte är bra hos mig eller vad som är jobbigt hos mig. Nått jag inte gör bra, varje litet steg ska nån slå mig för.. ge en spydig kommentar för.. Jag hatar redan allt hos mig och jag ska aldrig mer fråga om vad andra tycker om saker som jag iaf inte kan göra nått åt.. INGET HOS MIG VERKAR VARA BRA längre OCH VAFAN SKULLE NI DÅ ENS STANNA KVAR I HOPP OM ATT JAG SKA ÄNDRA MIG?! jag kommer inte kunna ändå mig, jag orkar inte det inte bara okej ? jag har fullt upp att le just nu... jag är så jävla lack på mig själv att jag har lust att slå mig själv tills jag svimmar men jag vet hur dumt det är... det ända som stoppar mig..

Jag har fullt av känslor som ska släppas ut.. men dom kommer på fel ställen och jag bara förstör för andra hela tiden.. ingen tycker om mig för den jag är längre.. alla vill jag ska ändra mig ? och varför kan jag egentligen inte bara lyssna ? vafan är det för fel på mig ? Jag hatar allt, inget ska gå min väg alls.. JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!

musiken gör inget bättre, mina tårar tränger bakom ögonen och vill då fan inte komma ut, men jag drar bara till mig massa uppmärksamhet så jag håller mig.. JÄVLA FITTA VÄRLD ATT JUST LÄMNA MIG SJÄLV HÄR !!  JAG VILL INTE, JAG VILL INTE, JAG VILL INTE LEVA MER !! snälla nån hitta mig, hjälpa mig gå, hjälp mig hitta nått ljus igen...


Jag älskar personer som inte ser mig... inte på det sätt jag ser dom.. eller det är en.. jag saknar så jag skakar vissa gånger.. dom ögon som ger ljus ser mig inte mer än som en vän... tror jag iaf..


" Allt ordnar sig men det tar tid " - vem fan kom på det ? jag har väntat fukking 2-3 år nu.. och jag ser knappt längre..

ge fan i att säga saker ni inte vet, säg inte att ni tycker om mig för den jag är när ni kommenterar mig hela tiden, varför ge massa komplimanger när ni egentligen inte menar dom? VARFÖR GE MIG FUL FALSK KÄRLEK OM NI INTE VILL VARA DUMMA SJÄLVA ? låt mig dö ifred.. hellre nu än sen...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

förlåt alla ... men jag har ingenstans att ta vägen.. och jag menar inte er <3

men för att släppa på ilska, ledsamheten och så måste jag ge andra nått att se, se hur jag har det.... vad ni inte ska göra själva .. ta till er av dom ord ni kan använda för att överleva.. för jag vet inte om mina ord för mig räcker längre.. ta dom .. lev med dom. överlev!!!! <3


tack för mig för idag och flera dagar framåt tror jag ..





Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

Emma det är din blogg! du har rätt att skriva vad du vill i den! <3

2011-11-23 @ 11:47:52
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback