"Beneath the sheets of paper lies my truth" - Regina Spektor

Talking is difficult, fuck because you do not see me that way I can see you. Because I can not say with words how much you mean ...



Idag missade jag hela förmiddan, men det gör inget. Köping var resmålet. Och jag var och kollade upp hörseln
( tinnitusen )

Bra hörsel sa dom så alla ni som trodde jag hade dålig hörsel...... HAH! jag har inte :3 ♥


haha min doktor hette Abdullah x'd fett gullig, värsta apan om man får säga så :s  lite mer släkt med dom än andra ;o


Donken blev nästa och chocklad muffins blev efterrätt :) och milkshake :D asså det är mitt liv! ♥

Och Jonna och jag ska inför skaffa sig lite saker in för den kalla vintern som vi tänkte överleva denna gång! men det är inget att hoppas på ! för det kan lika gärna skita sig :s

men iaf ^_^ så då hänger hon med mig t V-ås ! Bilder kommer nog att tas då oxå :D måste blir mer bilder i inläggen D: är riktigt dålig på det ! ♥








ha det gött ! ♥♥♥

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback