"When I look up from my pillow. I dream you are there with me. Though you are far away, I know you'll always be near to me" - Sia

idag blir det att vara hos Ronjas place :D vi startade med att åka iväg t V-ås, och jag älskade den lilla bilen. Mörkt och man hörde det lilla brummandet hela vägen. En fin brevid och massa skratt! Lagom hög musik och massa fin lysen på väg dit. Ligga i en rulltrappa och ta massa kort, okända personer som skrattade åt en medan andra trodde man var dum i huvet. Men det var kul, att få vara en sida man inte visar för andra öppet! ♥ det var en ny känsla :) jag gillade det lilla pirret! Tack Ronnish :*

Imorrn blir det väl som sagt Lucia :) bild på utstyrsel kommer väl :D eheheh ;$

Utan smink ser man ut nått åt detta håll:




en gammal och bra låt :D



Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

hahahaha AWESOME va de :D måste fan göras om nån gång! hhaha :-)) pussis :*<3

2011-12-12 @ 22:16:51
URL: http://rronjamolly.blogg.se/
Postat av: Emmaboi

det tycker jag verkligen! :D pöws :*

2011-12-13 @ 11:47:23
URL: http://eventwall.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback