Vad jag hoppas, vet jag aldrig om det händer...

Jag vet inte vad du tycker men så fort jag ser digså för jag tårar bakom ögonen. Jag drar min mun till ett streck och fortsätter gå. Jag vill egentligen stanna som vanligt och skratta ett litet stund. Men efter vad du sagt känns det på samma gång jävligt fel. Du förvirrar mig, och jag förvirrar mig själv. Jag kommer inte göra nått åt det, för jag orkar inte. Men jag vill få det tillbaka. men det får väl bli framåt. Just nu är jag bara nere, du gör mig nog mer ledsen än glad... om du inte visste det...





Idag blev det attt fika med kören och det blev glass, pepparkakor och julmust! Det satt perfekt :)

och så satt jag och snackade lite med sebbebooi på maten idag :)  stog inte ut med att se han sitta där ensam! Och jävlar vad jag har börjat längta efter att få se dom filmerna :D kommer bli fett kul ;)

Jao ni.. nu har jag äntligen avbokat attt sjunga i kyrkan :) det känns bra och nu blir det bara i medborgarhuset med Simon :) och jag typ bölar över att han inte kommer stanna här på skolan utan vi kommer få en annan igen :c bajs oxå :/

Men det ska bli coolt :) hoppas jag iaf jag sätter alla toner !

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :) ♥



Vad har du på hjärtat
Postat av: JOZ♡

sv: Tack :D Hoppas du kommer tillbaka fler gånger och läser min blogg :) Ha en kanon dag! Kram

2011-12-15 @ 14:50:46
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback