Min nya pojkvän :D ↓

så där btw ;*


"I think this Christmas thing is not as tricky as it seems! But why should they have all the fun? It should belong to anyone! Not anyone, in fact, but me!"
- Jack Skellington (The Nightmare Before Christmas)

En fin helg med fina vänner är alltid lika awesome ^^ en sen tid gick man och hängde med doctor ond ;) kom hem satte igång en film och somade innan den kommit halvägs.. Andra dagen väntade man på att Anna skulle komma och han kom tilloch med lite tidigare :D sen blev det att gå ut i stallet och göra den saken :) Film i massor och skräck på hög nivå :s

Eftersom 2 personer stog utanför och gjorde hemska saker som oväntade ljud. Vita ansikten upplysta av ficklampor..

sen avslutades nästa dag med att Anna satt och tittade forever alone med Harry Potter film och jag var ut och red ;)

Och så förstörde hon typ mitt liv med att jag fick städa hela rummet -.- efter att hon gick..... tack Anna...
haha ;*

Vi bakade kladdis, åt massa lussebullar och pepparkakor, popcorn och osv...osv... fett med tjocka ;D

Och gud vad mycket oboy vi druckit :)

mitt lilla försök med att banta gick i spillo :c så nu tar jag nya tag :)



Idag kommer nog vara skit tråkigt ;c Skolan suger ju redan och min familj är ju allmänt störd -.- det ända jag längtar t just nu är väl Gulliver <3

Idag har jag oplatat hår för jag måste börja göra nått åt det.. jag har nog inte haft det på hela denna terminen..

titta hur slitet det är :s



inte så bra :s men nu har mamma hitta nått som ska kunna hjälpa slitet hår så :)

Aloe First




kostar runt: 110m kr :) ett tips !


jag avslutar inlägget med en liten gullig bild :)

//Event. <3

fina lilla Nalle Puh <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback